disneysnowprincess:

diggingthegrave:

SOOOOO are we gonna talk about this or not

*squeak*

I know several OUAT characters don’t look exactly like the movies, but…why do Elsa, Anna, Hans, Sven and the the troll look like they do in Frozen, but Kristoff reminds me nothing of Kristoff?? =(

Supernatural Premiere Sneak Peek: Sam Goes to Monstrous Extremes [x

I don’t get it.  This is “monstrous extremes”??  No, it’s not.  Sam and especially Dean have done this and worse to monsters/demons before to save people and each other.  I’m supposed to think Sam is acting “monstrous” because he’s getting info from a DEMON?  This does not make him a monster.  It makes him a hunter.  It makes him no darker than Dean has ever been.  And it makes him loyal to Dean.  He’s doing his job, as a hunter and as a brother.  And there’s no way it’s darker than Demon!Dean, so no, I will not be asking, “Who is the true monster?” unless it gets a lot darker than this.

Also, Dark Sam? Redundant much?  Sam’s had plenty of darkness to deal with in his lifetime.  He got so much crap (and probably rightfully so) when he didn’t look for Dean while he was in Purgatory.  Now, he’ll do anything to get to Dean and we’re supposed to “wonder who’s the true monster”?

Soooo…Sam doesn’t look for Dean, he’s a terrible brother…Sam does look for Dean, he’s “monstrous”.  Make up your mind, writers.  

Having said that, I’m excited for season 10!  I just don’t think the “who’s the true monster” tease is going to hold water.  

(Source: sassywiinchesters)

tealeavesandteacups:

Spam - Teacups 14/25

tealeavesandteacups:

Spam - Teacups 14/25

Parenthood season premiere

~ Sarah and Hank.  Meh, sure.  
~ Hank’s daughter back in the picture = great storyline
~ Haddie was around, yay!
~ Family working on the new school like family!
~ Best cousins ever, all around
~ Zeek, yeesh
~ Again, the new school = LOVE
~ Who can blame Max for his trepidation? But he showed up and I cried.
~ Missed checking in with Crosby’s family
~ Adam and Kristina ftw
~ I understand Julia’s trepidation with Joel. And I know the feeling of someone being interested in her must be strong, but Joel was breaking my heart and they need to work it out STAT.  I loved what she said to him in the preview for next week, though. 
~ Finally, the Amber pregnancy storyline?  Why… So Sarah can lament that history repeats itself?  Ridiculous.  

(Source: kpfun)


Audrey Hepburn in Funny Face

Audrey Hepburn in Funny Face

(Source: hollergolightle)

ivyarchive:

mymodernmet:

Illustrator Lili Chin's adorable series Dogs of the World illustrates 192 breeds of dogs grouped according to geographical origin.

More:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

clairvoyantsam:

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧   

tinkevidia:

Care Bears:)

tinkevidia:

Care Bears:)

tinkevidia:

Care Bears:)

tinkevidia:

Care Bears:)

(Source: thorodnson)